Nākamās aktīvās sezonas plānošana
Tagad, kad jums ir skaidrs
priekšstats par to, kas jums pagājušajā sezonā izdevās un kas ne, kas pašlaik
ir aktuāls un ko jaunu vēlaties izmēģināt, jums ir jāizmanto visa šī
informācija, lai izstrādātu plānu nākamajai aktīvai sezonai.
Sāciet ar jaunu pārdošanas mērķu izvirzīšanu, kas
jums liks uzlabot pagājušā gada rādītājus. Pēc tam izstrādājiet stratēģiju, kā
soli pa solim sasniegsiet savus jaunos mērķus. Iespējams, jūs plānojat
paplašināt savu produktu līniju, iekļaujot tajā jaunas preces, kas piesaistīs
citu klientu loku (t. i., pievienojot jaunu vīriešu līniju, kurā izmanto tikai
vīriešiem tīkamu aromātus un neitrālus toņus).
Varbūt vēlaties palielināt savu tiešsaistes
pārdošanu, izmantojot jaunus mārketinga pasākumus (t. i., izmantojot dažādus
sociālo plašsaziņas līdzekļu mārketinga veidus un/vai uzlabojot savas tīmekļa
vietnes optimizāciju meklētājprogrammās).
Iespējams, jūs varētu vēlēties izmantot jaunus pārdošanas kanālus, kurus vēl neesat izmēģinājis (t. i., sazināties ar mazumtirdzniecības veikaliem, lai atrastu vairumtirdzniecības kontus, pieteikties pārdot savus izstrādājumus dažādos tiešsaistes amatniecības tirgos, pieteikties kā pārdevējs jaunās un lielākās amatniecības izstādēs, izveidot savu tīmekļa veikalu, ja vēl neesat to darījis).